Merhaba anneler bende burada pek çok doğum hikayesini hergün merakla okuyanlardanım. Öncelikle pek yazmak istemedim zorlu geçen bir doğum olduğu için insanların gözü korkmasın diye ama sonu çok güzel olduğu ve her doğum her birimiz için bir tecrübe olduğu için yazmak istedim. Benim kızım pek gelmek istemedi kırk haftaya kadar tali doktoruma gidip alttan muayene olana kadar ne suyum geldi ne nişanım. Doktorum alttan muayene yaptıktan sonra çok azar azar kanamam oldu o gün bol bol yürüyordum pilates topunda zıplıyordum nişanım geldikten sonra . İki gün sonra 2 mart gecesi hafif hafif kasıklarımda bir ağrı hissettim ama doğum ağrısı olduğunu düşünmedim hiç duşa girip çıktım ancak sancım geçmiyordu sabaha kadar hafifhafif sancı çektim o gün doktora kontrolüm vardı zaten gittim ve doktor alttan muayene etti ve 4 cm açıklık sesi ben Şok oldum 😱 çünkü sancılarım hafifti yatışım yapıldı ve asıl zorlu süreç başladı sancılar hafiften ayakta çömelerek atlatıyordum ama bir kaç saat sonra sıklaştı ve nst ye bağlandıktan sonra işte o zaman anladım sancıların nasıl bişey olduğunu dört saat boyunca sancı çektim ama çok yavaş ilerliyordu açılmam daha 5 cm di doktorum suni verilecek hızlandıralım biraz doğumu dedi ve ordan sonrasını hatırlamıyorum akşam saat 11.00 e kadar nst ye bağlı sancı çektim ve açıklığım 7cm oldu ama benim artık hiç gücüm kalmamıştı epşdural istedim ve yaptırdım ama ilk etki etmedi daha sonra bir tane daha yapıldı doktorum hiç önermemiş hatta beni oyalamışlar tamam yapıcaz diye ama en sonunda eşim dayanamayıp yapın artık demiş sonra açıklığım 9 cm olduğunda ağar topar çatala götürdüler ama hiç gücüm yoktu çatala nasıl çıktığımı hatırlamıyorum ve o kadar yorulmuşum ki hiç ıkınamadım çok fazla kan kaybetmişim ve bebeğimin kalp atışları düştüğü için doktorum çıldırarak beni sezeryana almak zorunda kaldı sezeryana nasıl gittiğimi hatırlamıyorum bile eşimi almamışlar içeriye kızım doğduktan 1.30 saat sonra beni çıkarmışlar annem babalar ve eşim çok korkmuşlar hepsi ağlamaktan helak olmuşlar eşim bebeğimizin yanında bile duramamış ben ameliyattan çıkmayınca kendime geldiğimde yavrum yanımdaydı ve o kadar güzel bana bakıyordu ki işte bu herşeye bedeldi benim için çok zor oldu benim doğumum hem normal doğum yaşadım hem sezeryan ve sezeryanın sonrasında da dikişlerim iltihaplandı kanımdaki enfeksiyon yüzünden ama kızım için bidaha çekermisin o sancıları deseler bir an bile düşünmem şükür sağlıkla aldım kucağıma her doğum kişiye özeldir kolay yada zor mucivezi bir olay hepinize hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum sormak istediğiniz bişey varsa seve seve yanıtlarım ☺️