Virüs sebebi ile hamileler için idari izin açıkladılar ya işe idare izinliyim deyip gitmeyen var mı kooperatifte çalışıyorum eşim işe gitmemi istemiyor akşam bu yüzden tartıştık. Bugün patronuma hamilelere izin varmış dedim her yeri sirke ile sil dedi 😔