gozdealy haftamda ishal şikayetiyle hastaneye gittim. Nst de sancı çok yüksek çıkınca yatış verdi doktorum. 4 saatte bir nidicard kullanmaya başladım. Su an gözetim altındayım 34 e giricez. 3 günde bir nst çektiriyorum ve ilaca rağmen sancı devam ediyor bazen de düşüyor. Benim gibi erken dogum riskiyle nidicard kullananlar var mi ?