Merhabalar kızlar, bugün kontrolum vardı 32+3 ikiz gebeliğim var. Gebeliğin başında kan değerim 12.4tü şu an 9.3e düştü şimdiye kadar vegaferon kan ilacı kullanıyordum bugün doktorum feramat diye bir ilaca başlamamı istedi eğer iki hafta sonra hala yükselmemişse kan nakli yapılacağını söyledi bu şekilde doğumun zor olacağını söyledi. Her sabah keçiboynuzu pekmezi içiyorum iki kaşık, süt ürünleriyle arasında 2 saat bırakıyorum mutlaka, kahvaltıda C vitamini alıyorum demir emilimini kolaylaştırmak için, gün içinde bir tane türk kahvesi içiyorum sadece çay tüketmiyorum. Başka neler yapabilirim kan değerlerimin yükselmesi için, siz neler yapıyorsunuz nelerin faydasını gördünüz?