Lina17 canım benim esimin sperm sayısı ve hareketlilik sıkıntısı var ama bundan 1 sene önce kanser tedavisi gördü o yüzden beklemeden tüp bebek yaptık 1. Transfer tutmadı ama kader kısmet hayırlısı buymuş 🤗 2 tane donmuş için virüsün geçmesini bekleyeceğiz . Sizde bir sıkıntı var mi canim