Mlke oh en guzelı ben yukarda tekım annem kardesım gelıyo sagolsunlar yemek gelıyo esım cok uzak 3 ay sonra gelır anca hamıle kalırsam ama olsun olsaparımı kendın vuruyosun alıstık zaten vurmaya 🤣 progestan ıgneyede komsu var onu cagarıyorum ben sımdılık gelıyor sagolsun anca kan verme zamanı cıkarım bende ve hastaneye gıtmem gerekırse bıde tabı uzanıyorum oturuyorum dolaşıyorum arada merdıven ınıp cokmıyorım suan ıns nasıp olur daha bebıslerımız bugun yarın tutunmaya baslar sanırım gaz hep var bomba gıbı🤣