Kaderugr https://imgyukle.com/i/JQXO8j Arkadaşlar bu ovülasyon eltimin adet gecikmesi var yaklaşık 1 bucuk ay falan ama yumurtlamayı gördük galiba diğer günler silikti gebelik şansı olabilrmi ilk kez bu kadar çok net çıktı başına gelen varmı
meliccccc Kaderugr adet gecikmesi varsa gebe olma durumuda var cunku cok koyu cikmis gebelik testi yapsin direk
civcivimmm Kaderugr yumurtlamadan daha çok gebelik gibi duruyor elinizde gebelik testi varsa bide onu yapın derim ben tabi değerlendirinde bugünü ama testte yapın
Kaderugr meliccccc ama yaklaşık 1 bucuk 2ay bi gecıkmesi oldu en son subat 27 kan verdi negatifti o günden beri de olmadı da
Ebaki Kaderugr Geç döllenme olabilir canım burda çok gördüm bn adeti 20 gun geçikıp negatif gören 25 günde test yapıp hamile olan çok var belki yengende öyledir