Ilknur_degrrli1 Recbey doktora bagli genelde takılıyor genel anestezi olucaksaniz malesef uyutmadan takilior ama spinal yada epidurak olucaksa uyusuken takior hicbitsey hissetmezsn
Tugceecikk Recbey ben sezeryan benzeri ameliyat oldum dış gebelikten uyuttuktan sonra takılmış uyandıktan bi süre takılı kaldı idrara baktıkları için çıkartırken acıyck sanmştm hiç acımadı
Arzuderinn Epidural ve spinalde mecbur canım çünkü çişin geldiğini hissedemiyorsun hissetsene ayağa kalkamıyorsun. Ama uyusukken takıyorlar hissetmiyosun bile
Bulutalazinannesi Ben ilk doğumumda genel anestezi ile sezaryen oldum bana bayıltıldıktan sonra takılmış. Kendime geldikten 2-3 saat sonra hemşire gelip çıkardı o zamana kadar haberim yoktu. Korkutmak gibi olmasın ama çok acımıştı.