superrmomy Kızlar bir kaç gündür mide bulantım var ve hic birsey yiyemiyorum resmen ac geziyorum benimle aynı durumda olan var mi ne gibi çözüm buldunuz 😒
defnemila superrmomy 31+4 aynı canım prillam kullanıyorum düzenli ama nafile. Gece 3-4 oluyor özellikle başlıyorum kusmaya sonra gün içine ne yesem çıkıyor yoruldum boğazlarım tahriş oldu aç kaldım şuan mesela 😓
superrmomy defnemila doktorumla konuşayım belki banada ilaç verir canım ne yapacağımı şaşırdım ac kaldıkça bebeğimde beslenemicek diye korkuyorum 😔