Eymenkuzusu Kızlar şu an hamile değilim ama düşünüyoruz. Aranızda hamile olupta astımı, alerjisi ya da nazal polipi olan var mı nasıl geçiyor hamileliğiniz?
Nils Eymenkuzusu bende kronik astım var iyiyiz şimdilik ilaç hiç kullanmıyorum bi kere fena olmuştum Dr ventolin kullanmama izin vermedi yanlız
Adabkc Eymenkuzusu ben alerjik astım hastasıyım kronik. 7.ayıma girdim ventolin kullanıyorum zaten duramam. Doktorum zararının olmadıgını söledi.
Beyhan60 Bende allrrjik astim var ama yuksek dozda degildi.Doktor cok gerekmedigi muddetce kullanma ilacini dedi daha henuz kullanmadim
Yagmurkoksal61 Alerjik rinitim var normalde her mevsim geçişlerinde alerji ilacı kullanıdrdım 😊 kullanmıyorum yani dayanmaya çalışıyorum doğal yollarla geçmesini bekliyorum
Beyhan60 Eymenkuzusu wvet ama bende kullanmıyorum direniyorum doktor kullanma dedi sıkı bir tembihte bulunduğunu
Nils Eymenkuzusu zararlıymış doktorun dediği bebekle ilgili sıkıntı olabilir kullanma dediği için kullanmadım