Kzlar ben 20 hafta 3 gunlm. 16dan beri hafif hafif hissedyrm ama bi türlü net anlamadm ya uzulmeye basladm agladm hatta konusuyrm salliyorm biraz ama yine hafif .pek istahm yok cok yiyemyrm ondan mi cocugun feri fetri yokta ondan mi netlesemedi hareketi acaba diyrm sizce neden