Sevgi_yle Mrb arkadaşlar haftaya çarşamba sezeryan doğum tarihim.ama korku ve telaş sardı.bu virüsten dolayı.Hafta içi son kontrolüm var doktorum la konuşup cumartesi uygunsa alınabilirmi diye düşünmeye başladım.sizce ne yapmalıyım.