Esra6641 Merhaba. 35 haftalik gebeyim ve cok asiri midr yanmam var ayni sekilde sikayeti olan varmi varsa kullandiginiz ilaci yazar misiniz
YYR19 Esra6641 rennie surup fayda vermedi 3 gün oldu lansor koruyucu alıyorum akşam aç karnına inanın cok memnunum 3 gündür midem yanmıyor
Hasibeee Esra6641 canım mide koruyucu kullanabilirsin doktoruna gidemesen dahi aile hekimine yazdırabilirsin. Diğer rennie gaviscon türü ilaçlar anlık çözüm oluyor tavsiye etmem
Emelkahramandogan Esra6641 20 haftalık olduktan sonra full çektim reflüyü. Midemin yanmadığı gün olmadı.her şeyi denedim sadece mide koruyucu biraz hafifletti. Şu an 37 haftalığım az kaldı inşallah. Sabredelim