Nazli_cvk55 Merhabalar özelde sezaryan doğum yapıp sonra takmak zorunlu mu ? Istediğinizi söylediğiniz halde takıldı mi acaba ?
Mirayveannesi Nazli_cvk55 sonta takılmak zorunda hangi hastane olursa olsun . Benm ilk kızım özelde olmuştu ve takılmıştı 2. Devlet Hastanesi'nde öldü ordad takıldı
Sevgi_yle Nazli_cvk55 mecburen takılıyo en az 4 saat ayağa kalkamadığın için.ama hiç korkulacak bişe değil.
isimsizbebek Nazli_cvk55 sonda takılmak zorunda. Bende çok korkmuştum ama çok acıyan bir işlem değil birkaç saniyelik
Cafede Dr bna ikinci dogumumu yaparken ayikken yaptirmadi anestezi olduktan hatta uyuduktan sonra taktirmis bole bi kiyak gecti yani 😂😂 hemde devlet hastanesinde 👍