Merhaba arkadaşlar ben 5 yıl önce ilk oğlumu dünyaya getirdim çölyak olduğumu bilmiyordum bebeğim doğduktan 5 ay sonra öğrendim hemde çok kötü şeyler yaşadım sizler de çölyaklı var mi neler yaşıyorsunuz nasıl geçiyor hamilelikler sohbet edelim hadi ☺️