Eşim yapıyor dışardan aldıklarımzdan tat alarak yiyemiyorum evde kendi yaptıgımız daha lezzetli hem daha saglıklı gece12.1 de de canım istesim eşim yapar severekte yerim 😋bakşmimdi canım istedi 🤭belkide biz alıştık ondan ola bilir dışardan satılanları yiyemiyoruz