Merhaba 21 haftalık gebeyim. Hayat Hastanesinde Nazmiye ŞENTÜRK e gidiyorum araştırmalarım sonucunda buldum ve bir arkadaşımda ona gitmişti. İlk gidişimde memnun kalmazsam başka doktorlarada giderim diye düşünmüştüm. Ama ilk haftamdan beri Nazmiye hanıma gidiyorum açıklamaları sorularıma cevapları ulaşılabilirliği acısından ben memnun kaldım.