Meraba anneler 26 haftalıgız daha öncede ciğer yemiştim normalde ilk trimestede yenilmemesi gerekliymiş bende yedim sanırım suan 2deyiz az yenilmeli yada yenilmemeli bebekde sorun ve leke olur deniliyor nettede öyle gördüm sizcede öylemi yiyo musunuz ben el surulmez dye bılıyodum sadece