Kızlar bir kaç gündür afedersiniz kabızdım tuvalette biraz zorladım kendimi karnımda iki kere elektrik çarpması gibi oldu sağ tarafında böyle bişey yaşayan var mı? Kızlar dün gece bu başlığı açmıştım bugün 12de kalktım be hareketlerini takip ediyorum sanki azalma var gibi ama tamda emin değilim normalmidir hala takip ediyorum hareketlerini belkide normal ama ilk hamileliğim olduğu için endişeleniyorum