Yasminsel ben de 34ncü haftadayım bana da aynıları oluyor sanki adet olacakmışım gibi belime ağrı giriyor 1 saattir korkuyorum ben de inşaallah erken doğum olmaz diye. Bugün doktorumda demişti normal olur diye nstde de çok uslu hiç orda sancılar olmuyor