gulcingulcin Kızlar sizlerde de ikinci doz çok ağrılı oldu mu.Ben bugün yaptırdım ilk doza göre daha şiddetli ağrım var
Ask_H gulcingulcin benim ilk aşımda çok olmadı ağrı öyle 2. De benimde az da olsa ağrım olmuştu geçiyor bir kaç güne canım
Tugbacolak Bende olmamısdı canım ılkınde hıc bır hıs olmadı zaten ıkıncıdede hafıf bı hıs vardı agrı denemez yanı.tabı kısıden kısıye degısıyor bu durum bana kolumu 2 gun kımıldatamadım falan dıyorlardı ben cok korkmustum cok sukur bı skıntı yasamadım
Tugbacolak gulcingulcin kısıden kısıye degısıklık gosterıyor dedıgım gbı tedırgın olcak bır durum yok maksımum 3 gun suruyormus yan etkıler zaten umarm hemen gecer sızınde
Acemiy Benim de ilk aşı akşam ağrımaya başlamıştı iki gün agrıdı Çarşamba günü ikinci doz için gideceğim inşallah daha fazla agrı olmaz