Tugbacolak Yok canım sancın varmı dıye bakılıyor eger nst de sancın cıkarsa alttan muane edılır acılman varmı dıye yanı kısacası acılmanın olup olmadıgının tek yolu genıtal muane
Deniz__ Sinem67 34 haftadan beri her hafta gidiyorum 34 beri giriyorum nst ye cuma 38 hafta olucak son kontrol dedi büyük ihtimalle sezaryen günü vericek
Sinem67 Deniz__ AA neden sezeryan dedi peki. Sağlıkla gelsin ler de bnm için önmli degil sezeryan normal. Merak ettgm için soryrm
Seferdeniz1 Deniz__ benim de yarın kontrol bakalım 38/3 oluyorum sanırım bana da bakar.acıtmadı dediniz inş öyle olur
Deniz__ Seferdeniz1 benim acımadı rahat geçti, inşallah sizlerinde öyle geçer kızlar sıkmayın kasmayın kendinizi