Eda7776 Bayanlar 14 hafta biticek 48 kiloydum 50 kilo olmuşum 2 kilo almışım sadece .yemek yiyemiyorum hep apretif seyler tost çorba baska yemek yiyemiyorum Nezmn acılacak bu iştah yaaa..!😔
brnr09 Eda7776 sizinki çok iyi bile ☺️ Ben 15+6yım 10 kg verdim şimdiden. Kusmaktan kendime gelemiyorum
GulcanYvz Eda7776 canım bende 14+3 oldum ama benim bulantılar erken bitti iştahım açıldı 3 kilo aldım bende ama merak etme genelde bu haftalardan sonra açılıyor iştah
Minnaksever Eda7776 kilo alımın normal bence bebek tam beslenmeye 20.haftadan sonra başlıyormuş açılır iştah hiç merak etme
Eda7776 brnr09 yaa öyle mi 😏ilk gebeliğim benim bu zamana kadar midem bulantım kusmam hic olmadı da sadece iştahsızım bütün gün aç bile durabilirim o derece yani 😰 yemek yemeyi özledim vallahi👀
GulcanYvz brnr09 kız nasıl 10 kilo verdin ya mahvoldun şimdi inş toparlanırsın bir an önce çok zor çünkü