Deryayaman Kızlar selam son aykmdayım 37. Haftaya gırdım kasık agrım cok yanı boyle hafııf ama adet sancıısı gıbı benım gıbı olan acaba neye işaret bu
Hamideersin Deryayaman 35+6bende hemen hemen hergun oluyo yalancı şancı diye düşünüyorum sağlıkla gelsinler
Feyzagkkkk 38+4 deyim iki gündür bende de var o adet sancı olayı ama düzensiz ve kendisi geçiyor. Bişeye işaret olduğunu düşünmüyorum üşüttüm bence
LittleAnneee 36+1 im canım doktor bugün artık her an doğuma hazırlıklı ol en ufak ağrında kanaman da veya suyun gelmesinde direkt gelmemi söyledi ama bu ağrıların düzenli olması önemli ağrılarının sıklığını takip et 🙃 düzensiz ve hafifse endişelenmene gerek yok
Elifduyguk RecepAliMom yaaa ben sok adet sancisi bende de iki defa oldu ama dinlenince gecti diye tinlamadim 31 haftaligim insallah tekrarlamaz allah sifa versin sana da kuzu