Ezgi2969 Nasıl anlayabilirim gram bişey hissetmiyorum nst ye girdim çok yüksek çıktı sancılarım 3 gün yattım bugün evimdeyim ama tekrar olursa ilk gebeliğim
alewer06 Ezgi2969 bebekler bi yerde toplanıyor gibi olur adet sancısı gibi kasıklarda boşluk flan hissedersin git hemen bide istemsiz okunmada gelebilir bende sen gibi sancı hissetmiyorum ama bunları hissediyorum