Merhaba kızlar benim ilk hamilelğim çok endişeleniyorum bebeğime bişe olacakmı diye. Durmadan burdan yazıyorum çünkü en ufak birşeyi bile araştırıp sormak istiyorum😊. 5 aylık hamileyim. Ama sanki hiç hamile değilim hamileleğimde 6 kilo vdrdim. Ve şuan 5 aylık hamileyim ama karnım hiç çıkmamış yanı hiç çıkmamış mecaz anlamda değil gerçekten hiç çıkmamış. Bebek gelişmiyor olabilir mi acaba. Bana bilgi veririmisnZ şimdiden teşekkür ederim 😊