24 şubatta kimyasal gebelik sonlandı kanama başladı 5 gün sürdü ve hala adet olmadım test yapıyorum negatif çıkıyor ama hamilelik hissi var dün yine test yaptın negatif çöpe attım bugün evdeb çıkmadan yaptım negatifti bıraktım çıktım eve döndüğümde alıp çöpe atmak için gittim ki çift çizgi hemen çöpten dünki testi çıkardım baktım onda tek çizgi silik bile değil ama bu gün ki çift şimdi ne olacak 🤔🤔