Mervenur_kcbs kasık ağrım olurdu bugün daha bir fazla oldu yürürken batıyordu resmen adım attırmıycak derecede acıyordu neden ağrır doktora gitmelimiyim normal mi ?
Happpm Mervenur_kcbs bende cok çektim idrar enfeksiyonu sebebi sizinki de belki o olabilir ben yatakta dönemiyordum o derece
Oykutoskuzey Mervenur_kcbs yerleşme ağrısı onlar cnm korkma bol su tuket ama idrar yolu enfeksiyonu varsa eğer hafifler batmalar anlarsın ama normal yani
Mervenur_kcbs Happpm benim idrar enfeksiyonum vardı zAten baya geçmişti doktor çok az kaldı su içmeye devam et dedi 🤷🏻♀️