Aydeniz09 Ya 18 haftalık olduk. Ailemden uzakta gurbetteyim. Eşim işi gereği sürekli görevlere gidiyor. Bir başıma kalıyorum kendim için yemek yapıp yiyesim gelmiyor :( sağlıksız besleniyorum bebeği çok etkiler mi:( ha aç kalmıyorum hiç ama dhaa çok kuru şeyler sandviç tarzı şeyler yiyorum :(
Islim123 Aydeniz09 bende öyleydim hiçbirşey olmazsa menemen yapıyordum en azından yumurtabprotein cnm sende pratik şeyler yap ke dine sağlıklı olarak
Burcu089 Aydeniz09 bebek yeterince vitamin, kalsiyum alamazsa sağlıklı olmaz ve gelişemez. Kendiniz için değil bebek için yemeniz gerekiyor. Yani önce bebeğinizi düşünün bence
Esr36 Aydeniz09 kuzum suan o kadar sıkıntı değil ama hep böyle olmaz bebis yavas yavas senin yediklerinden alacak ve o zman saglikli ve duzenli beslemelisin inan ben canim istemediği birseyi bile bu da bebegim icin deyip deyip yedim gece kalktim yedim yani kendimizden cok onlari düşünmeliyiz diye dusunuyorum yoksa dogdumu belki de doğmadan sıkıntı yaşarsın
Aydeniz09 Islim123 Bazen bebeğim için çabalıyorum zorla da olsa yapıp yiyorum:( bazen de dışarıdan söylüyorum :(
Aydeniz09 Burcu089 İşte onun için zorluyorum kendimi zaten aç kalmıyorum kahvaltımı da yapıyorum ama mesela geç saatte kahvaltı yapıyorum çünkü geç kalkıyorum :/ gün içinde hiç aç kalmıyorum ama yalan yok her öğün sağlıklı şeyler yemiyorum
Burcu089 Aydeniz09 anladım. Önceleri bana da zor geliyordu ama kendimi alıstırdım. Sabahları mutlaka haşlanmıs yumurta, peynir domates salatalık ve portakal suyu içiyorum- yiyorum, ara öğünlerde yoğurt meyve ceviz badem. Aksam uyumadan süt. Kendinize bu rutini alıstırın. Bebek için gerekli
Aydeniz09 Burcu089 Haklısınız yumurta günde bir tane mutlaka tüketiyorum. Hatta muz da tüketiyorum bebeğin kilo alımı için iyiymiş. Ama süt yoğurttan tiksiniyorum😭 kusasım geliyor süt neyse ama yoğurt hiç bir türlü gitmiyor :(((
Aydeniz09 Esr36 Bende kendimi zorluyorum vallahi elimden geldiğince ama sanki hala eksik şeyler var gibi
mhmtcnr Aydeniz09 Anne karnında faydalı ne alsa kardır gibi geliyor bana. Tabi tek başına canı istemeyebilir insanın haklısın. Yumurta gibi, faydalı kuruyemişler gibi, meyve - sebzeler gibi, süt ürünleri gibi pratik ama faydalı şeyleri deneyebilirsin canım.
Blge28 Aydeniz09 bende hamileliğimi tek başıma geçiriyorum 21.haftadayım beslenme çok önemli artık 16.haftadan sonra bebek bizden besleniyormuş o yüzden kendine bi liste yapıp her gün onları yemeye özen gösterebilirsin. Mesela her gün süt ürünü meyve protein aldığına dikkat edersen bi problem olmaz inşallah
Aydeniz09 Blge28 Bu konuyu doktoruma da danışmıştım. Bebek anneden her türlü beslenir etinden kemiğinden alması gerekeni alır. Anne karnında aç kalmaz. Ama olan size olur demişti😔
Blge28 Aydeniz09 aynen bebek her türlü alıyor ama beslenmeye dikkat etmek gerekiyor çünkü anne kötü hissedince sağlıksız olunca psikolojimiz de etkileniyor daha karamsar oluyor insan ama sağlıklı hissedince bu bebeğe de yansır diye düşünüyorum :)
Yeni_anne_ Aydeniz09 Haha😂Hem etinden hem sütünden yanii😂 Benim eşim de vardiyalı çalışıyo evde olmadığı zamanlarda ben de gecistiriyorum hazir yiyeceklerle falan kendime özel yemek yapmıyorum hiç canım istemiyor😕
ilayecemom Aydeniz09 Yaa sizde kendimi gördüm bende hep yalnızım eşim asker ve görevde bende yalnızım diye hep geçiştiriyorum öğünlerimi ama vicdan azabı çekiyorum sağlıklı beslenemiyorum diye 😏😏
Mrvfndk Benm de esim simdi nobette mesela onunla biseyler yedim aama cok bisey yiyemym ya bende uzulym yalnz yemekte zorlaniyom kimsem yok yanmda . Yemek tarzı degil de kahvalti tarzı seviyrm ise yaramiyo gibi hareketlerni de pek hissedrmyrm 20 oldum hala aynıyım. 😭
Aydeniz09 Mrvfndk Bebek her türlü sizden besleniyor merak etmeyin. Yine de sizde zor olsa da kendinizi zorlayın :(