DiplomaliEvHanimi Bugün çatlatma ignemin 10.gunu İgnenin 7.gunu Progesteron 4.8di bugun ultrasona girdim Yarısı kanama alanama alani olan buyuk bir kist olusmus dedi bidaha Progesteron testi istedi 4.8in ustune duserse imkansiz deil ama gebelik olmaz bu ay hatta gecikirsin dedi 4.8in ustune cikmissa Progesteron bi sansin bar yumurta catlamis sonrasinda kist olusmustur dedi 😓 hayatimda ilkkez kistle karsilastim ekranda kadar kocamandi 😓. BU DURUMUNYASAYAN VARMI KIZLAR İHTİMALİM SİFİRLANDİMİ BU AYDA 😓
Sxbmd DiplomaliEvHanimi bende de 3 4 defa kist oluştu çatlatma iğnesinden dolayı,gelen adette söküldü problem olmadı yani
Kbrahrl DiplomaliEvHanimi gebelik olmuşmaya bilir ama canım kistten korkma adetle dökülüyor benim 2. Adetimde dökülmüştü genellikle ilk adetle dökülür
Tuqceee33 DiplomaliEvHanimi nasıl bir doktormuş bu insanın aklında soru işareti bırakıyor çözüm aramak yerine🙄 üzülme canm Allah’ın izniyle inşallah bu ay olmazsa diğer ay hamile kalırsın❤️
__birafitap__ DiplomaliEvHanimi ben klomenle yaşadım canım kocaman portakal kadar bi kistti benim doktorum bakmadı progesterona direk ilaç yazdı ama içmedim soğan suyu içtim ve bat gününden 13 gün önce soğan suyu bittikten 3 gün sonra adetim geldi meger ne var ne yok sökmüş sende soğan suyu iç derim ne kadar az ilaç o kadar Iyi 😊
muciiiizemmm Bu ay olmaz diyebilirim canım. Rabbim büyüktür inşallah olur ama çatlatma iğneleri bazen kist yapıyor ve hiç o ay hamile kalan duymadım açıkcası bidaki aya kalıyor
DiplomaliEvHanimi Tuqceee33 Progesteron 3.7e dusmus beta 2.07 Yazdim doktota nr diyecek bakalim. Kendi kendine kaybolurmuki kist 4cm mi 4mm mi dedi anlamadim kafam cok kotuydu uzuntuden
DiplomaliEvHanimi __birafitap__ yatin baslayim o.zaman gunde kac sefer yapimini biliyom ama kac defa olsa daha ii olur adetime 8gun Var
__birafitap__ DiplomaliEvHanimi valla kuzum ben 13 gün yapabildim ama tertemiz olmuş çok şükür sabah akşam yemeklerden yarım saat önce aç karna ılık olarak içmelisin kuzum ne sıcak ne soğuk o ayrıntı önemliymiş biraz boğaz yakmalıymış yani ben bir kere daha yapmıştım ama içme suyu kadar soğuyunca içmiştim hiç işe yaramamıştı meger boğazı hafif yakmalıymış işe yaradı bu sefer 💐
Mahbuss DiplomaliEvHanimi canım senin doktorun niye böyle sürekli çağırıyor insanı strese sokuyor resmen aklında sorular bırakıyor çok takma kafana kist o kadar korkulacak bişey değil adetle beraber eriyor. Benimki çatlatma iğnesi yaptıktan sonra adet olana kadar cagirmiyor
DiplomaliEvHanimi Mahbuss Progesteron dusuk cikti diye cagirdi anlamadim adetle atilirsa çok şükür diyecem Artk ilacda kullanmicam doktorada gitmicem Muayene ucreti test ucreti ilac şu bu derken zaten bi aşılama parasi gidiyo 🙄🙄🙄
Mahbuss DiplomaliEvHanimi tabi canım çok stres yapma benimde en son klomen kullanınca oldu ama adetle eridi çok düşünme yani canım benimde ilk defa başıma gelmişti ama doktorum rahatladı sorun değil geçer diye
ssabriye DiplomaliEvHanimi evet bazılarında kis yapıyor bazılarındada inenin etkisinden sonra kiss kalmıyor