Aydeniz09 Kızlar 18 haftalığız detaylı ultrason kaçıncı haftalarda yapılıyor? Şeker yüklemesi kaçıncı haftada yapılıyor? Hatta tetonoz aşısı yada herhangi başka birşey yaptırılıyormu bu haftalar da bilgisi olan aydınlatabilir mi?
AtaMommy Aydeniz09 detaylı ultrason 20-24 haftalar arası benim tetenoz aşımın ilk dozunu 17. haftada yaptılar bir anne 15 haftalıkken bu yüzden ölmüş diye erkene çekmişler ama genelde 20 de yaparlar
Biranne00 Aydeniz09 detaylı ultrason: 18-23 haftalar arasında şeker yüklemesi : 24-28 haftalarda yapılıyor canım.
Miniminikuss Aydeniz09 kuzum detaylı ultrason 20-24 hafta arası Seker ve tetanoz asısı ıcın 20.cı haftadan sonra gelmemı istedi saglıkocagı
Mororkide Aydeniz09 ben suan 22+2yım 15+6da kontrole gıttıgımde ıkılı test yapıldı 18+1de üçlü test 19+0da tetanoz asısı yapıldı (kızıma hamıleykende bır doz vurulmustu 30martta gel yıne ası yapcaz dedı ebe detaylı yaptırmıycam ben doktorum her gıttıgımde 4 boyut cekıyo bı saat ıncelıyo detaylı gıbı
Aydeniz09 Mororkide ben üçlü test yaptırmayı düşünmüyorum ikili test yaptırmıştım zaten. Tetonoz mecbur zaten :) şeker yüklemesi yaptırdınız mi