Mrvfndk Bebisim_ben ben de 20+5 cok minik sekilde hissedyrm o da cok az. Uzuluyrm bazılari tekme atyo diyolr masallah onlra da niyebenmki daha kıpırtıda 😪😪😪😪
Evrem123 Merve_12 bende sürekli aşağıda hissediyorum sağ kasık sol kasık tekmeliyor😍😍😍 21+1 çok tatlıııı sürekli kendimi dinliyorum tekmelerini hissedeyim diye
Tubasim Merve_12 canım bende 21.haftadayım yarın gidicez kontrole kilosunu öyle öğrenicem. Benim kız da masallah hareketli göbek hizamda hissediyorum normalde. Ama mesela sağa yatarken sağ kasıgımda kıpırdadıgını hissediyorum ona takılmayın bence 💕 henüz kilo almadım ben bunu da sorcam doktora iyi mi kötü mü 🤷♀️
NurseB Tubasim bende 22 haftalığım bebek 418 gr 1.5 kilo aldım bebeğim kilosu iyiyse muhtemelen sen kendinden kilo vermişsin demektir. Yoksa 1 kiloda olsa alırdın malum bebek, rahim amniyon sıvısı, plesanta :)
NurseB Merve_12 22haftalığız geçen hafta 418 gr dı. Bende 16. Haftadan beri hep aşağıda hissediyordum bu hafta göbek deliğim civarında hissetmeye başladım tabi yine aşağıya da iniyor :)
Tubasim NurseB bulantılarım hala geçmedi muhtemelen ondan kilo almıyorum yoksa bünyem müsait kilo almaya. Sizin bebişe de maşallah ❤️ Rabbim sağ Salim kucağımıza almamızı nasip etsin
Baharbal leyla25 al benden de o kadar görmeyi o kadar çok istiyorum ki Bi aksilik olup hastaneye gidemeyeceğim diye aklım çıkıyor 😊