nilo81 Kızlar 7+4 hamileyim ilk defa kahve leke geldi adetin ilk günü gibi az az geliyo normal mi bu çok korkuyorum ilk gebeliğim düşük oldu
EmelGl nilo81 gebeliğin ilk haftalarında bebek rahme tutunmaya çalıştığı için lekelenme olabiliyor diye biliyorum... endişe etme hemen arama imkanjn varsa doktoruna danışmalısın