my_babe Kızlar 31 haftalık gebeyim az önce nstye girdim henüz doktora göstermedim anlayan anneler varmı bakar mısınız ? https://imgyukle.com/i/JQQ5EY
SeydaPrc my_babe Alttaki çizgi sancıların oluyor. Şu an sancın yok 50 nin üzerine çıktığında çizgiler sancıların başlamış oluyor. NTS ye bağlıyken öksürmemeye de dikkatt edin o zaman da sancı varmış gibi çıkıyor.
my_babe ozlemoz13 kasıklarımda ağrı hissediyordum bir de enfeksiyon vardı 31. Haftadayım ama daha önce 23 haftalıkken de nstye girmiştim canım düzenli olarak nstye girmiyorum daha ağırlarım olduğunda doktorum yönlendiriyor