yagmur91 aynen canım değerin kaç olursa olsun iki gün sonra iki katına çıkmıyosa sıkıntı vardır. Ben kan verdim 423 çıktı mesela yüksek ama 4 gün sonra 1600 çıkması gerekirken 600 çıktı iğne kullanıyorum yarın gidip düşük yapıp yapmıycağımı öğrenicem sende ihmal etme iki gün sonra tekrar baktır bir sorun varsa önlem alınır ilaçla falan