Merhaba herkese şimdi ben Şubat sonu ısten ayrıldım.. internetten arastırdım ama cok anlayamadım dogumdan 1 yıl oncesıne kadar 90 gun prım olursa dogum parası alınır dıyor anlayamadım bılgılı olan varsa yardımcı olbılırmı? Allah nasıp ederse ekim ayında dogum olacak. Benımde en son ssk subat tam yattı. Kac ay hangı aylar ssk yatması gerekıyor esımın cafesı var ordan yatırsak yanı kac ay olması gerekıyor?