Anneler ben bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuç 160 çıktı 140 geçmemesi lazım dedi diyetisyene yolladı beni çok fazla meyve tüketimi yapıyorum birde yufka ekmek tüketimi yapmıştım bunların hepsi şeker yapıyor diyor size gitmelimiyim diyetisyene bu durumla karşılaşacan var mı