Kendım yaptrmadm ama cok yakınımda bırebir şahıt oldugum abımın esı yaptırdı agrı vs. Yaşamadı sadece acılman 4 cm ulasana kadar normal dogum sancını cekıyorsun sonrasında belden ıgnesı uygulanıyor ve sancını hıssetmeden ıkanarak normald ogumu gerceklestırıyorsun bu kadar dogum sornasıdnada agrısı sızısı olmadı