Ben 6 aylık hamileyim hollandada yasıyorum Dün gece fenalaştım bel agrım ve felaket mide bulatısı ateşim vardı doktoru aradı
ve hastaneye gitmenize gerek yok diyip doktor evime geldi
acılma var mı diyip alttan elle muayene etti cok canım yandı 😔😔 bebegin kalp sesini dinledi agrı kesici verip gitti ama neden hastaneye gidemiyorum ben sabaha kadar sancıdan geberdim buranın sistemi buysa ben nasıl dayanıcam cok yoruldum artık 😔😔