Son haftalarımıza girmekle beraber şikayetler oldukça artmış durumda . Benim En büyük problemim uykusuzluk ve vücudumun kaşınması geceleri saat başı kalkıyorum evde bi tur atıyorum olmazsa olmaz su ve tuvalet hatta acıktıgımda oluyor sabahın 5inde sütle bebe bisküvisi falan yiyorum bu seferde gaz oluyor 😂 Birde miğdedrn gelen boğazı yakan acı su var tabi 🤷♀️ Sizin ne gibi sıkıntılarınız mevcut acabaaa