minikmucizem1_ adet gunum de gece adet olmadigimi gorunce iste hic umutlenmeden yaptim gordum yok çikmadi odama birakip eşimin yanina gitdim 1 saat kadar sonra donup atmak için baktigimda ayni sendeki gibi çizgi gordum sevincten nasil agladigimi hatirliyorum ondan 3 4 gun once yapmiştim cikmamisti o testi atmiştim cope inanirmisin elime poşet takip çopu kariştirib o testi buldum ve karşilaştirdim baktim ki evet hamile ola bilirim ama eşime soylemedim cunki kaç dakikada çiktigini bilmiyorum çuzginin yarini bekledim 1 tane testim daha vardi ay o heyecan sabah namazina kalkinca gidip yaptim ve 10 dakika icinde ayni çikti 2 ci çizgi eşimi uyandirip ona soyledim 😍 gerçi kayb etdim ama anisi bile benim icin çok degerli birde inanirmisin ayni gun testi yapmadan biraz once arkadaşim bana hamile oldugunu soylemişti o kadar sevinmistim ki aglamistim sevinçten 1 saat sonra kiza benimde hamile oldugumu yazinca sok oldu 😊 o simdi 5 aya geçti ben 2 ay once kurtaj oldum simdi ovulasyona basladim Rabbim hayirla nasip etsin sizlerde saglikla dogurun