Mrb hanımlar benim 2 oğlum var 20 haftalik gebe yim sonunda bugün doktor kiz tahminde bulunda bizim bıdık bacak açmıyor daha bisey belli değilken eşimin nenesi beni dinleyin kızın olursa kaynan adını koyun bende olursa koyarım dedim kapıcam bilmiyorum sizce napim yada ay senin yanına bir isimdaha düşündüm sizce ney koyayim😔😔😘😘