Kızlar 3cm açılma var doktor muaynesinden geldim nst de sancı yok bebeğin durumu kilosu gayet iyi 37haftalığım sadece hareket leri kısıtlandı die doktor suni sancıyla alabliriz istersen dedi ne yapıcam yardım edin sunide açılmassa olmassa sezaryan yaparlar ben onu istemiyorum akışında beklemelimiyim ne kadar açılma olması gerek