Merhabalar gebe takibi konusunda kafam biraz karışık bana yardımcı olabilecek biri var mı? Devlette bana 20+3 özelde 18 ve sağlık ocağında 22 haftalık olarak görülüyor. Şimdi konuyu size açıklicam biraz karışık gibi.
Benim adet tarihim 16 Ekimde başladı 21de bitti. Daha sonra Kasım ayının 6sına kadar korunduk ilişki sırasında. Sonra 7 kasımdan itibaren korunmadık çünkü bebek istiyordum ve oldu da ama ben bunu 3 hafta sonra öğrendim. Tarih ayarlamasını yapabilen var mı acaba bebeğin kaç olduğunu ve tahmini doğum tarihini söyleyebilecek var mı? ☹️🙄