BerenDeren06 Biliyorsunuz ki hastanelere cıkmak bile sorun oldu seker testi vaktim geldi hatta gecti benim sorum su ki saglık ocagı seker testi yapar mı?
Busimss BerenDeren06 yapıyorlar diye biliyorum ama bence maskeyi takarak dikkati bir şekilde doktorunuza gidebilirsiniz bir sorun olacağını düşünmüyorum. İhmal etmeyin
Buse91 BerenDeren06 her sağlık ocağı yapmıyor malesef benim sağlık ocağım yapmıyor zamanım geldi mecburen hastanemde yaptırıcam
Edanurdg BerenDeren06 benim aile hekimliğim de yapmıyordu eğer yaptıracaksanız ve mide bulantılarınız oluyorsa glikozu alın ve dolaba koyun sıcak içmek pek kolay olmuyor ben soğuk içtiğim halde çok kötü oldum
Nesliim Doktorum şeker ölçümü yapan cihaz ile eczaneden yaptır gelme dedi. Açlık 2 saat sonra da tokluk bakıldı.
BerenDeren06 Buse91 bende duramadım hastaneye gittim ve resmen bombos kimse yoktu iki kere kan verdim geldim Bi de sekerli su ictim tadı harika 🙂
Buse91 BerenDeren06 herkes tadı çok kötü midem bulandı falan dedi açıkçası ondan korkuyodum sevindim şuan😊 devlette mi özelde mi yaptırdınız acaba?
BerenDeren06 Edanurdg benim mide bulantım hic olmadı ve ictigim su elmalı kola gibiydi tadını begendim ve soguktu.. Ve cok acıkmıstım iyi geldi. Hastanede yaptırdım
BerenDeren06 Buse91 ben hic mide bulantısı yasamadım normalde de yasamiyorum zaten.. 28 haftalık gebeyim ictigim su bildigin elmalı kolaydı ve cok acıkmıstım soguk soguk ictim.. Normal devlet hastanesine gittim canım
Edanurdg BerenDeren06 benim bulantılarım az da olsa devam ediyor çilekliydi baya kötü yapmıştı beni ama sizi etkilememesine sevindim
BerenDeren06 Edanurdg ayy bulantı olunca kötü geciriyo hamileler. Evet bende Bi sorun olmadı cok sükür