Eliftekk Haftamda kontrole gittiğimde 3lü tarama istedi doktorum 20 gün sonra laboratuvardan alabileceğimi söyledi ve bugün denilen şey siz erken tarihte verdiğiniz için tekrar gelip vermeniz gerekiyor dendi böyle bi sacmalik olabilir mi hata kimde doktor mu erken istedi laboratuvarın bi hatası var bilemedim
Masal10 Eliftekk canım benim özeldeki doktorum, 2 Li testi devlette yaptırma, sonuç 15 günde çıkıyor ve kan geç giderse bozuluyor tekrar istiyorlar demişti.. sanırım böyle birşey yaşadın.. geçmiş olsun
Eliftekk TAkilicci devlet hastanesi internete de baktım 16 20 hafta arası yapılması gerekiyormuş zaten sorun nerde çözemedim
Prenses39 Eliftekk güvenilirliği en yüksek test ikili testmiş mesela benim doktorum öyle dedi ikili temiz çıkınca üçlüyü dörtlüyü istemedik çünkü genel de onlarda risk çıkıyor insanın kafası karışıyor ama özelsek doktor istemişti üçlü de risk çıktı ikili temiz çıktığı halde
Eliftekk Masal10 olabilir teşekkür ederim şimdi de 19 haftalık olcaz verip sonuçlar gelene kadar çok geç olacak diye strese girdim ya
Prenses39 Eliftekk öyle düşünme her koşulda senin çocuğun detaylı ultrason zamanında detaylıya girersin orda herseyini inceliyorlar 22 haftada falan yapılıyor
Eliftekk Prenses39 gerçi ne olursa olsun ben bu bebeği doguracam aldıracak değilim ama böyle hataların çıkması can sıkıyor