Arkadaşlar faranjit oldum çok kötü . Boğazım da ağrıyor 3 gündür. sesim kısıldı hiç çıkmıyor. Doktora gittim bana agumentin antibiyotik yazdı. Almak istemiyorum dedim , eczacida anlattı durumu zorunlu olmasa yazmazdı doktorunuz dedi . Ve gebelikte ilk 3 ayin dışında antibiyotik kullanılır zorunlu olursa dedi. Ama ilk 3 ay kesinlikle yasak. Sizde böyle bir durum oldu mu? Neler yaptiniz