Asilaymomm Kızlar soluma uzandım resmen göbegmn cok alt kısmında bnı ıcerden gıdıklayan bse var ayrca pıt pıt bışeler oluor tam orada😂 bu bebek olablrmı? 🙈
Zlhaa Asilaymomm aaaaayy sonunda beni anlayan biri kime sorsam bilmem bende öyle olmadı 😂bizde bugün 14 haftalık olduk canım göbek deliğimin altında bir gerilme bir kıpırdama sanki birşey dayanıyor gibi 😂
demet56bungl Asilaymomm ayy keske bende hisettsem artik 15 haftaligim benim kiz,daha hareket ettmiyo🙄😏
esssraaaa Asilaymomm olabilir canım o haftalarda kelebek varmış gibi akşamları belli bi saatte kıpırdanma gıdıklama hissediyordum hep . doktorum olabilir ama kafaya takip takip etme her zaman hissedemezsin panik yaparsın demişti. (biraz fazla paniğim 😂)
Asilaymomm Sude_uzum01 cok heyecnldım ya🙈kıpırdamak istemedim ole hıssednce😄 cıkolata ve dondurma yemstım bır kac sat once ondan mı acaba diye dusundum😍😍😍😍
Asilaymomm Zlhaa aynen canım bende vallahı ya 😂😂😂 bende balık yuzuyorms gibi hissettim 😂😂 cok garipti ve cok guzeldi🙈 ılk defa hssdyrm bende yarn tam 14 olacagım 😂
Asilaymomm demet56bungl canım ben henuz cınsytı bılmıyorum ama 11. Haftamda benımkımıde doktor kıza benzetti haftya kesınlesecek ınsallah. Hissedersin canım bende ilk defa ve cok kısa sure ıcınde hssttm 🙏☺️
Asilaymomm esssraaaa yok canım ben cok erken oldugunu bıldgım ıcın hıc dınleemıorm öle birden hissettim 😄😄😄 ilk defa olunca da hemen bilenlere sormak istedim 😍
Aybukebakla Bende oğlumu çok erken hissetmiştim doktorum bile inanmaz gibi davranmıştı ama ben onun bebeğim olduğunu biliyordum 😂
Asilaymomm Aybukebakla aynen bende buyuklerıme söyledımde yok bebek degıldır henuz cok kucuk filan diyorlar ama ben emınım bebeğim olduguna 😄🙏
esssraaaa Asilaymomm 20 haftadan sonra asıl hareketleri hissediyorsunuz .30 haftada artık gözle görülür hale geliyor .cook güzel duygular rabbim isteyen herkese yaşatsın. kimseyi de evladı ile sinamasin
Asilaymomm Ayyucebanu yaa bunları duyunca daha bır heyecanlandım artık emınım bebegım olduguna 😍 cok sukur 🙏☺️
Sonsuzkez1 Ayy bende aynılarını yaşıyorum birkaç gündür gıdıklanma gibi değişik birşey bebek hareketimi diyorum bu haftalarda olmaz diyor herkes 15 haftalık olduk bizde ikiz bide 😅😅
Asilaymomm Sonsuzkez1 bebişlerdır canım maşallah. bende burda emin oldum hepimiz aynı seylerı hissediyoruz ☺️😍
Sonsuzkez1 Asilaymomm Allah bağışlasın 😇hareketlerden emin olunca ben artık müthiş rahatlıycam sanırım böyle bazen iyimi değillermi diye sürekli düşünüyorum 😊
Yenianne_ Asilaymomm bende o zamanlae hissettim canim suan 15+2yim ve hala seyirme gibi oluyor hafiften sanki etim burkulur gibi oluyor 😍😍