Birhemsire_anne
Bende henüz bebek arabası bulamadım ama casual cadillac air düşünüyordum geçen gün gittim bakmaya nasıl olduğuna çok kaliteli ve güzel duruyor yalnız kapandığında çok ağır ve çok yer kaplıyor 2-3 ayda bir uçakla yolculuk yaptığım için bana çok ağır geldi açıkcası joie litetrax 4 görünüş olarak çok hoşuma gitmesede en azından katlaması ve taşıması bana kolay geldi sanırım onu alıcam ben