Kızlar 23+6 olduk oğlumla . Bu ara oldukça hareketli 🧿 çok şükür hareket ettikçe de mutlu oluyorum. Ben hamileliğin başından beri mide bulantısı falan hiç yaşamadım ama şaun bebeğim çok hareket ettiğinde midem yanma bulanma karışık birşeyler oluyor. Başı yukardaydı en son gittiğimizde ondan mı acaba .